Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zasady zwrotu i reklamacji

Zasady zwrotu i reklamacji

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy



Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.


Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Marco Polo Spices Sp. z o.o , ul.Główna 67, 61-019 Poznań) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).


Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas - odbiór osobisty - 0 zł), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.


Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy
 

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Regulamin składania reklamacji
 

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną, są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Jeśli jednak zdarzy się, że Kupujący otrzyma towar posiadający wadę, zobowiązany jest do złożenia reklamacji, którą należy złożyć za pomocą formularza dostępnego w zakładce „Zasady zwrotu” wysyłając go na adres : marketing@przyprawy-marcopolo.pl , formą pisemną na adres : ul. Główna 67, 61-019 Poznań lub drogą telefoniczną pod numerem : 535 209 951. . Reklamacja powinna zawierać opis wady produktu, datę jej powstania, numer zamówienia oraz dane kontaktowe Kupującego. Do reklamowanego Produktu należy także dołączyć dowód zakupu lub jego kopię.
  3. Sprzedawca w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wniosku o reklamacje ustosunkuje się do niego i skontaktuje się z Kupującym.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sprzedający zobowiązuje się zwrócić produkt bez jakichkolwiek wad na swój koszt lub zwrócić pieniądze Kupującemu w dogodny dla niego sposób, a także pokryć koszty wysyłki wadliwego towaru poniesione przez Kupującego.
  5. Ze względu na specyfikę oferowanych przez nas towarów, kupujący ma obowiązek złożyć reklamację nie później niż 3 dni od momentu otwarcia produktu lub do 14 dni, jeśli produkt nie został otwarty.
  6. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę w przeciągu 30 dni od daty stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży. Jeśli natomiast opakowanie zostało otwarte, Kupujący powinien zgłosić wadę w ciągu 3 dni, od momentu otwarcia opakowania.


Formularz Zwrotu
 

Formularz Reklamacyjny


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu